Product Review

SweetRoyale Stevia by Pharmaniaga | Tukar Kepada Gula Yang Lebih Selamat

10:37 AM

Sebelum ni mama memang pernah dengar pasal gula stevia untuk pesakit kencing manis. Itu pun sebab mama ma yang kena dan nampak dia pernah guna dalam minuman harian dia. Tapi yang mama ma guna stevia jenis yang titis. Mama pun tak pasti tahap keaslian stevia tu. Untuk pengetahuan semua, stevia pun ada yang tiruan tau. Jadi untuk lebih selamat apa kata korang semak dahulu stevia tersebut atau beli saja SweetRoyale Stevia dari Pharmaniaga. Jenis ni gerenti sangat selamat dan halal tau.


Dengan slogan "Rasa Manis Unik Sejati" pasti ia membuatkan kita tertanya-tanya apa yang uniknya SweetRoyale ini kan. So mama sendiri telah mencuba SweetRoyale Stevia dari Pharmaniaga. 

Kelebihan SweetRoyale Stevia dari Pharmaniaga ini adalah :
  • SweetRoyale ialah pemanis berasaskan stevia yang menggabungkan bahan-bahan terpilih untuk memberikan rasa manis seperti gula tetapi rendah kalori
  • Setiap 2 gram SweetRoyale menawarkan rasa manis sama seperti 2 sudu teh gula
  • Diformulasi oleh pakar-pakar yang diiktiraf serta ujian makmal dengan penuh terperinci
  • Formula yang diperbaharui menggunakan gred Stevia yang lebih tinggi bagi rasa yang unik dan kurang pahit
  • Antara yang termurah dan mampu milik serta mudah dibawa kemana-mana
  • Diperkenalkan dalam bentuk serbuk seperti gula, bukan cecair bagi mengatasi masalah kontaminasi
  • Disahkan Halal oleh JAKIM, nombor HALAL : MS1500:2009, 1071-02/2017

Sekotak mengandungi 40 sachet dalam bentuk sachet aluminium yang mudah dibawa kemana sahaja. Setiap sachet mengandungi 2 gram bersamaan 2 sudu teh gula. Boleh juga bancuh SweetRoyale Stevia untuk air panas dan juga sejuk. Mudah dilarut hanya kacau seketika sahaja. 

So far dah hampir seminggu mama minum air manis ganti gula SweetRoyale Stevia ni. Rasa manis unik dan tak manis sangat tak tawar sangat. Kalau buat air lemon guna gula stevia ni memang sedap jer minum tau. Kalau minum kopi atau teh pun rasa ok takder la pahit sangat. Memang bagus bagi yang ingin menjaga kesihatan badan. Sebelum ni mama kalau minum gula terlebih manis mesti mama akan kerap migrain. Setelah ganti gula dengan SweetRoyale Stevia ni dah tak ada mama sakit kepala lagi yeaaa.

Jom tengok video SweetRoyale Stevia boleh digunakan untuk bancuh air panas dan sejuk

Korang jangan tak tahu artis tempatan seperti Syarifah Sakinah dengan Scha Al-Yahya pun mengamalkan SweetRoyale Stevia ni tau. Mestilah mereka amalkan sebab untuk menjaga kecantikan, jaga tubuh badan haruslah lupakan gula biasa dan gantikan stevia dalam minuman mereka. Patutlah mereka kekal cantik dan langsing kan.




Bagi yang ingin dapatkan SweetRoyale Stevia ini boleh didapati di semua cawangan Farmasi RoyaleOharma seluruh Malaysia di :-
  • Farmasi RoyalePharma Seksyen 7 Shah Alam
  • Farmasi RoyalePharma Quill City Mall
  • Farmasi RoyalePharma MyTown
  • Farmasi RoyalePharma Vista Alam
  • Farmasi RoyalePharma Laguna Merbok
  • Farmasi RoyalePharma Bangi
Boleh juga dibeli secara online di website RoyalePharma atau di Lazada, 11Street dan juga Shopee


Selepas ni bagi yang ingin diet atau penghidap penyakit kencing manis, mama suggest SweetRoyale Stevia ini untuk mengantikan gula biasa. Jadi korang tukarlah penggunaan gula biasa kepada gula yang lebih selamat iaitu SweetRoyale Stevia dari Pharmaniaga. Dengan hanya penganti gula ini dapatlah kita mengelak dari penyakit yang bahaya InsyaAllah. 

Bagi yang berminat ingin membeli SweetRoyale Stevia Sweetener ini sekotak hanya RM15.00 termasuk GST. Untuk sekotak ada 40 sachet dan 1 sachet mengandungi 2 gram stevia setiap dalam 1 minuman harian kita. 

Harga SweetRoyale Stevia Sweetener
Belian Di Online | RM15.90 + postage
Belian Di Kedai | RM17.00

Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari :


Love,
/>

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook